суботу, 19 березня 2016 р.

Спецкурс Тема: Знайди свій шлях до успіху.

Тема: Знайди свій шлях до успіху.

Мета:
сприяти позитивному сприйняттю свого «Я», підвищенню самооцінки особистості, спонукати до рефлексії, саморегуляції, формувати навички відповідальної поведінки.

Практична робота.

Вправа «Будь впевненим у собі!»
Мета: активізувати роботу у групі.
Хід вправи
     Учасники по черзі висловлюють свої думки і кожного разу сусід, що сидить праворуч, додає у відповідь «Будь впевненим у собі!».


Вправа «Коло фраз – «І це Я!»
Мета: закріпити почуття власного «Я», своєї унікальності, скорегувати емоції, налаштувати на роботу в групі.
Хід вправи
     Кожний учасник по черзі проголошує одну будь-яку фразу (те що йому в цей момент спадає на думку) і закінчує її словами «і це Я!».


Вправа «Ураган»
Мета: подолати стереотипні установки, що створюють перешкоди у спілкуванні.
Хід вправи
     Пропонується змінити своє місце (пересісти) тому, хто вважає, що це стосується до нього. Накладається умова двічі на одне й те саме місце з однією і тою ж людиною не сідати. Пропонуються варіанти пропозицій: у кого сині очі, у кого день народження влітку, у кого є брат…


Вправа «Сила волі»
Мета: реалізувати позитивні з точки зору протистояння соціальному тиску форми поведінки.
Хід вправи
     Учасники розбиваються на підгрупи, по 3 особи, кожний з яких отримує свою роль. Можливі ролі для «акторів»: а) підліток, який щось пропонує зробити, намагається нав’язати щось; б) підліток, до якого звернена пропозиція першого, і який намагається певним чином уникнути цієї пропозиції; в) головний спостерігач. Після розігрування сценки проводиться обговорення того, що відбувалося. Запитання для обговорення:
-         Які форми поведінки, слова, переконання героїв допомагали їм, а які заважали?
-         Чим би, на ваш погляд, ця ситуація закінчилася?
-          
-          
Вправа «Я вмію сказати «Ні!».
Мета: тренувати навички відповідальної поведінки.
Хід вправи
     Усі учасники об’єднуються у три підгрупи. Кожна отримує картку зі своєю ситуацією. Впродовж 10 хвилин учасникам потрібно запропонувати кілька варіантів гідної поведінки в поданій ситуації. Потім обговорюються всі ситуації та варіанти відповідей.


Вправа «Вірш по колу».
Мета: тренувати увагу до дій іншого та навички відповідальної поведінки.
Хід вправи
     Група обирає для декламування вірш, текст якого знайомий усім. Вірш розповідається по колу, за умови, що кожен учасник говорить по слову, теми та інтонація розповіді мають зберігатися.


Вправа «Ти про мене ще не знаєш…»
Мета: відпрацювати вміння короткої самопрезентації.
Хід вправи
     Кожен по черзі називає своє імя та говорить фразу, яка розпочинається зі слів: «Ти ще про мене не знаєш…»

     

Немає коментарів:

Дописати коментар