- Якщо учень проявляє садистські
нахили, жорстокість щодо інших людей, тварин – це проблема емоційного та
психічного стану. В такому разі треба звертатися до психотерапевта.
- Якщо учень запальний чи войовничий,
переконайтеся, чи батьки не провокують таку поведінку. До підлітка треба
бути уважним, роз’яснювати наслідки його поведінки, щоб він учився
регулювати свої стосунки з іншими людьми.
- Якщо учень не вміє стримувати гнів,
необхідно залучати його до активного слухання, щоб він вербально
висловлював агресію й міг знімати збудженість, нервовість.
- Необхідно виключити перегляд фільмів
і телепередач зі сценами насилля, жорстокості.
- У жодному разі не застосовувати
фізичних покарань.
- Роз’єднати хулігана і жертву.
Зайняти хулігана корисною роботою.
- Привчити підлітків самим вирішувати
свої проблеми настільки, наскільки це можливо, без стороннього втручання.
- Не дозволяти такому підлітку сидіти
без діла. Спрямовувати його енергію на щось корисне.
- Доброзичливість і теплі стосунки з
такими учнями, постійне спілкування і вміння слухати їхні проблеми,
переконання, а не фізична сила – це допоможе запобігти агресивності.
Вітаю Вас! Цей блог створено з метою спілкування з колегами, учнями та їх батьками. На блозі можна знайти матеріали для підготовки та проведення уроків з зарубіжної літератури та російської мови, методичні рекомендації, конспекти уроків, презентації, розробки позакласних заходів, які допоможуть учням зацікавитись предметом, а вчителям - знайти щось корисне для себе. Приємного спілкування!
середу, 9 березня 2016 р.
Як спілкуватися і виховувати проблемного підлітка
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар