неділю, 13 березня 2016 р.

Літературна вікторина для учнів 1-4-х класів

Літературна вікторина для учнів 1-4-х класів

«Хто прислав телеграму?»
Коли я збирався до вас, листоноша приніс мені 5 телеграм. Дуже прошу вас допомогти їх прочитати.
  1. У друга зникли окуляри, жебракувати стало важко, допоможіть. (Лисиця Аліса)
  2. Купила самовар, прошу до чаю.(Муха Цокотуха)
  3. Зобов’язуюся надалі мити посуд. (Федора)
  4. У гості не прийду, мотор барахлить. (Карлсон)
  5. Хвіст знайшли, плакати перестав. (Ослик Іа)


«Вгадай казку»
У багатьох казках герої загадують один одному загадки, і часто від відгадки залежали їхня доля та життя. Уміння відгадувати загадки вважалося ознакою мудрості.
1. У якій казці розповідається про те, як колись вільну країну забрав у рабство злий таракан і врешті-решт один сміливець із пернатих її звільнив? (Тараканище)
2. У якій казці розповідається про дружній колектив, який зумів виконати важку роботу зі збирання овочів? (Ріпка)
3. Веселий та спритний герой цього твору так звик перемагати, що втратив пильність і потрапив в біду на великій дорозі? (Колобок)
4. У якій казці йде мова про масштабні наслідки порушення техніки безпеки під час користування застарілим обладнанням? (Спляча красуня)
5. У якій казці йде мова про вдалий метод тестування з метою вияву належності до королівської сімї (Принцеса на горошині)

«Літературний аукціон»
  1. Що за штука: і день і ніч стука. (Годинник)
  2. Що за гість, що сам себе їсть? (Свічка)
  3. У воді росте та води боїться. (Сіль)
  4. Із зубами, а не кусається. (Гребінець)
  5. Людей годую, сама голодна,
Часом гаряча, часом холодна. (Ложка)
  1. Два кільця, два кінця, а посередині цвях. (Ножиці)
  2. Хто сам голий, а других одягає. (Голка)
  3. Хто в руки не візьме – по голові бє. (Цвях)
  4. Грамоти не знаю, а весь вік пишу. (Олівець)
  5. В одній бочечці два півня та й не сколочуються. (Яйце)
  6. Хоч у школі я не вчився, а годинник знаю. (Півень)
  7. Хвостиком рудим змахнула і курей сполохнула. (Лисиця)
  8. Буваю в лінію, буваю в клітинку, можна в мені писати, можна малювати. (Зошит)
  9. І з ніздрями я, і мякий я, і ламаюся – а всіх миліший. (Хліб)








Літературна вікторина для учнів 5-х класів.


«Інтелектуал»
Чий це портрет?
  1. «Очі її сяяли, як зірки, але в них не було ні тепла, ні миру» (Снігова Королева)
  2. «…блідий, нерухомий, наче неживий». (Кай)
  3. «Маленький дідок із довгим носом сидить біля каміна й розказує про свої пригоди» (Барон Мюнхаузен)
  4. «У середині квітки сиділа крихітна дівчина, така гарна, така ніжна» (Дюймовочка)
  5. «Вона була ніжна й прозора, з очима синіми, як глибоке море» (Русалонька)
  6.  

«Слідопит»
Назвіть, кому з героїв належать ці предмети:
  1. Кришталевий черевичок. (Попелюшка з казки Ш.Перро «Попелюшка)
  2. Починок. (Пасербиці з казки «Пані Метелиця»)
  3. Муфта і рукавички. (Герді з казки «Снігова Королева»)
  4. Троянда. (Герді з казки «Снігова Королева»)
  5. Обручка. (Пасербиці з казки «Дванадцять місяців»)


«Літературний диктант»
Сьогодні Колобок, який гостює у нас, розкаже вам казку про свої пригоди, які сталися з ним під час однієї подорожі. Але це не просто казка, а казка-загадка. Ви повинні будете написати 12 відгадок. Скільки правильних відгадок – стільки і балів.
     Жили собі дід та баба. Бабуся одного разу назгрібала борошна, знайшла «в одній бочечці два півня тай не сколочуються» (яйця), замісила ними борошно і спекла мене. Потім положила на вікні, щоб простиг. А я з вікна – на призьбу, а з призьби – та на землю. По двору бігав той, хто «гавкає, кусає, а в дім не пускає» (собака).
     І раптом я побачив ту, що «хвостиком рудим змахнула і курей сполохнула» (лисиця). Вона вхопила  того, що «у школі не вчився, а годинник знає» (півень), вкинула в того, що «без рук, без ніг, а на горище збіг» (мішок).
     Я кинувся за ними рятувати дідове та бабине майно та й побіг тією, що «лежить простяглася, а як устане, той до неба дістане» (дорога).
     Аж раптом із кущів вискочив прудконогий звірок – «довгі вуха, куций хвіст, невеликий сам на зріст» (заєць). Потім я побачив, як «чапа й тихо пхинька із голок скринька, обтикана грибочками і жовтими листочками» (їжак).
     Ніде я лисиці не міг знайти.
     Тоді побіг на луг і побачив ту, що «голодна – мукає. сита – жує, всім дітям молоко дає» (корова). Її пасла дівчинка. Вона була доброю помічницею стареньким. Рядом ходили «криласті, горласті, а на ногах ласти» (гуси).

     Аж тут дивлюся – «стоїть півень над водою з червоною бородою, - хто не йде, за борідку щипне» (калина). А під цим деревом сидить клята крадійка. Вихопив я у неї того, що «стоїть на воротях у червоних чоботях» (півень), та й гайда додому. Які ж раді були дід та баба! Разом із ними радів і я.

Немає коментарів:

Дописати коментар